Turu-uuringud

Kõige olulisem, enne kui hakata midagi plaanima või tegema, tee endale selgeks mis täna turul toimub ja millised on trendid.

Toitlustusäri valikus on oluline piirkond ja eriti täpne asukoht. Ilmselt ei pruugi teie olla esimene, kes hea rahvavooga kohas oma toidukohta avada soovib, kuid see ei olegi oluline.

Kui on kindel piirkonna eelistus ja teada kontseptsioon millel plaanitakse äri ehitada on vaja kindlasti teha kokkuvõte piirkonnas paikneva ja pakutava kohta.

Võrrelda-vaadelda asukohti, rahvavoogu, harjumusi, trende, arengusuundi, hindasid jne. Ilma piirkonna eelistuseta on turu uuring ikkagi vajalik, kuigi see võib osutuda mahukamaks.

Näiteks 2014a lõpus tegi NORDICUM uuringu Tallinas pakutavatest Itaalia stiilis pizzadest, hindadest ja kvaliteedist, mille kohta koostati väga põhjalik ja ülevaatlik aruanne.