Klienditeenindus

Mis saab olla olulisem, parem turundusvahend ja jätkusuutlikkuse määraja?

Nordicum OÜ annab klienditeenidusalaseid koolitusi, et Sinu ettevõte saaks pakkuda oma klientidele vaid kõige paremat ja kvaliteetsemat klienditeenindust. Rahulolev kleint- rahuolev ettevõte!

21 saj teenindusettevõtete edu peamiseks aluseks on töötajad, iga omanik kes seda mõistab on ilmselgelt õigel teel. Hoida oma meeskonnas „rändkarikaid“ kes tulevad ja lähevad millal tahavad ei ole väga jätkusuutlik nii ettevõttele, kui ka manageri närvidele !

Klienditeeninduses on vundamendiks väga lihtsad põhitõed. Paraku on sama lihtne ka nende unustamine. Klienditeenindaja on ettevõtte visiitkaart! Pole olemas ettevõtete ja klientide vahelisi ärilisi suhteid, on inimeste vahelised suhted millel põhineb ettevõtte edu. Kui sul on head teenindajad siis sul on ka rahulolevad kliendid !