Tõstame läbi kontrollostude teeninduskvaliteeti ja muudame selle Sinu põhiliseks konkurentsieeliseks – kuna tarbijad on järjest vähem hinnatundlikkud, tuleb panustada just parimale teenindusele, et kasvatada lojaalset tarbijaskonda.

Teenindus on järjest olulisemaks osaks ettevõtte pakutavast kogemusest. Kuna tarbijad muutuvad järjest vähem hinnatundlikkumaks, on nad valmis kõrgemat hinda maksma ka puhtalt meeldiva teeninduse arvelt. Seega on see valdkond, kuhu tasub panustada ning seda täiuslikkuseni lihvida. Tihtipeale ei näe ise pidevalt samas keskkonnas olles asju enam värske ning õige pilguga. Isegi kui paika on pandud täpsed juhised, kuidas ettevõtte töötajad erinevates olukordades käituma peaksid, ei ole kahjuks alati võimalik nende käitumist objektiivselt kontrollida.

Seetõttu pakumegi toitlustusettevõtetele kontrollostu teenust. Valida on võimalik kahte tüüpi teenuse vahel.

  1. Kui teil ei ole ettevõttes väga head ülevaadet sellest, millistele kriteeriumitele ja standarditele kvaliteetne teenindus vastama peaks, on võimalik meie käest tellida täisanalüüs. Selle raames kogume infot ja analüüsime kõiki tegevusi, mis majas toimuvad. Teeme seda läbi erinevate külastuste, vestluste ning kontrollostude. Seeläbi paneme paika kõik positiivsed ja negatiivsed küljed ning koostame ettevõttele personaalselt sobiva süsteemi, kuidas iga aspekti osas edasi liikuda, et saavutada kõrgeim teeninduskvaliteet.
  2. Teil on ettevõttes olemas konkreetsed juhised ja põhimõtted teeninduse kvaliteedi kohta, kuid te ei ole kindlad, kas paikapandud teeninduskvaliteet ikka vastab teenuse saaja kriteeriumitele. Kas tunnete, et teatud kellaaegadel, päevadel või aastaaegadel on külastatavus väga kehv? Tuleme kohale ning paneme paika eesmärgid ja plaani kontrollostu sooritamiseks. Sooritame kontrolloste nii ühekordselt kui ka süsteemselt, et jälgida, kas kitsaskohad on paranenud.

Miks panustada kontrollostudesse?

  • Saate täpse ülevaate, milline on teie ettevõttest saadav kliendikogemus – alustades tellimuse võtmise, toitude ja teeninduse kvaliteediga ning lõpetades siseatmosfääri, makseviiside ja üldise rahuloluga
  • Saate täpse analüüsi, miks teatud kellaaegadel, päevadel või aastaaegade külastatavus väike on ning mida teha selleks, et seda muuta
  • Saate näha enda ettevõtte teeninduskvaliteeti läbi värske ja professionaalse pilgu

NORDICUM on ainukeseks ettevõtteks Eestis, kes pakub nii põhjalikku ja süstemaatilist kontrollostude teenust. Võtke meiega ühendust meiliaadressil marju@nordicum.ee või telefoninumbril 509 2404.